Monday 7 April 2014

Info Terkini MAHSTA - Aktiviti Kawalan Aedes, Diabetes & Kesihatan Mental

Pada 17- 19 April 2014 akan diadakan satu program NBOS (National Blue Ocean Strategy) di antara pihak persatuan, Kolej Universiti INSANIAH, Felda Bukit Tangga serta Bahagian Pengurusan Latihan, Kementerian Kesihatan Malaysia bagi aktiviti Kawalan Aedes, Diabetes dan Kesihatan Mental di Felda Bukit Tangga, Kedah.

Program ini dijangka akan dihadiri oleh YB Timbalan Menteri Kesihatan serta YBhg. Dato' SUB Bahagian Pengurusan Latihan, KKM.

Oleh yang demikian, ahli - ahli persatuan  dijemput untuk hadir ke program berkenaan pada tarikh dan masa yang telah ditetapkan.


"Menjana Kecemerlangan Profesion"


Presiden
Persatuan Pengajar Sains Kesihatan Bersekutu Malaysia (MAHSTA)

2 comments:

  1. Tahniah atas kejayaan mengadakan program bersama YB TMK. Moga program sebegini perlu diteruskan. Well Done

    ReplyDelete
  2. Pihak persatuan akan meneruskan aktiviti seperti mana terbukti apabila satu rombingan dari peserta Malaysia Technical Corporation Program MTCP 1/2014 menerusi TRANSFORMING THE PUBLIC SECTOR THROUGH THE NATIONAL BLUE OCEAN STRATEGY (NBOS)
    TARIKH : 9 – 27 JUN 2014

    Taklimat ini telah diadakan di Kolej Pembantu Perubatan Alor Setar. Peserta peserta adalah terdiri dari negara negara seperti Bosnia and Herzegovina, Philippines, Gambia, Zimbabwe dan Kazakhstan

    ReplyDelete